fredag den 17. november 2017

Hyp hyp… Didde




KOMMUNEVALG 17: Far og datter på stemmesedlen Erik Lauritzen og  datter Didde Lauritzen er begge opstillet på den socialdemokratiske byrådskandidatliste i Sønderborg Kommune. Og der var i dag en artikel i Jydske Vestkysten, hvor de begge fortæller hvem de vil stemme på, hun på sig selv og Erik den Gode på datteren Didde. Og jeg tillod mig at  skrive en facebook kommentar, og som lød: 

Måske det er  bedre helt at holde sin mund med hvem man stemmer på i familien Lauritzen. Hvem interesserer det i grunden ? Familien Lauritzen?
Didde Lauritzen. Foto Web-S

Og datteren, Didde opstillet til Byrådet for S skriver i sin facebook genkommentar til mig:  
Hans Peter Toft Wauw hvor må dine sko trykke!
Hvis man vil vende ting til noget negativt så kan man-
og det vil du åbenbart- vor herre til hest! Hav en dejlig dag!

Jeg er sikker på, det skal nok give nogle "givtige" debatter i Sønderborg Byråd, med  far og datter i byrådsstolene, hvis vælgerne vil det sådan. Man kunne forestille sig, at Peter Hansen (V) nu som ny  borgmester vil ændre nogle af Erik den gode´s  dyre initiativer og  datter Didde ta´r ordet: Vor herre til hest - Peter Hansen….    Og jeg vil  tilføje for egen regning hyp hyp…  Didde



Mit gensvar var følgende:
Byrådskandidat Didde L.. (S), Mange- tak for din face-kommentar. Du bliver helt sikkert et værdifuldt "ungt" medlem af byrådet hvis vælgerne vil så. :-):-):-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar