fredag den 20. november 2015

Dagens Carl



Overskrift Jydske Vestkysten:
Holst slår igen: Massive fejl i advokatundersøgelse

Og så kommer der i artiklen: 

CARL:  Jeg kan undre mig over, at nogle omtaler kulturen under min tid, som regionsrådsformand, som syg.

 Og om omfaktureringen af taleskrivningen...
For det første var jeg udlandet, da ønsket om at anonymisere fakturaen blev fremsat til taleskriveren. For det andet mener jeg slet ikke, at der har været noget at skjule.


Nej og Email og telefon fra udlandet det er ikke opfundet endnu så Carl kan ikke have givet besked. Helt sikkert!

Jo Carl slår virkelig igen…det må man sige  vi er imponeret. Det må være den gode rådgivning fra den engagerede  stjerneadvokat Karoly Németh, som har gjort "udslaget"

Og interviewet foregik på advokatens kontor.  Nej der er intet at skjule slet ikke.

Men lieutenant  Columbo vi nu nok konkluderet det modsatte, men det er jo også kun på film ikke virkeligheden.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar