fredag den 26. april 2019

Aflyst retsmøde i Dahle-Tietje Facebook sagen..



RETSSAG: Sagen som var berammet i går den 25. april er med  kort varsel blevet aflyst,  det endda så sent, at der på >Proklama-holder<, ved retssal 8  i går morges sad seddel med  meddelelsen om at sagen afholdes i retssale 8 -  klokken 9:00……15:00.  
Det blev først opklaret for mit vedkommende efter at rets personalet havde fået kontakt med  dommer Peter Hageman Christensen, som er sat til at pådømme sagen imellem Tietje og Dahle. Men kun med meddelelsen om at den var aflyst… nix mere. 

Jeg har henvendt mig  både  til Kaare  Solhøj Dahle
 og  Philip Tietje for at få en mulig forklaring: 

Philips Tietje har svaret  mig : 


Modparten ( Kaare Solhøj Dahle  red.) har anmodet om at få sagen omberammet. Det har vi protesteret imod, men retten tillod det. 
Jeg har ellers været interesseret i at få sagen afsluttet inden valgdagen. 
 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar