tirsdag den 13. oktober 2015

Byd kunderne ind i varmen igen.




 

Grædekonen  adm. direktør i Sydbank, Karen Frøsig  siger:

Bankerne risikerer at miste op mod 40 pct. af omsætningen på 10 år grundet digitale rebeller. Sydbank varsler gennemgribende ændringer.Jorden brænder under bankerne. Digitale rebeller, der kan lave hurtigere og billigere løsninger, kan være den største trussel for bankernes fremtidige indtjeningsgrundlag, og det får Sydbanks direktør til at varsle gennemgribende ændringer.
»Vi er i gang med en relativ stor omkalfatring af, hvordan vi ser IT. Vi skal være langt mere agile og tilpasse vores platforme til det, kunderne efterspørger. Der er altså en brændende platform, hvor banker skal være lige så dygtige som andre segmenter på den service, forbrugerne oplever gennem nye digitale muligheder,«









Hans Peter Toft ·  skriver:


Bankerne inkl. Sydbank har pisket kunderne ud af deres fysiske banklokaler, over til pengeformidlere, med k u n digitale løsninger. Så den muligt brændende platform, har pengeinstitutterne jo selv været med at levere brændstoffet til. Og dertil kommer kundeoplevelser som dårlig betjening, høje gebyrer som en forstærkende faktor. Mange har måske ingen fornemmelse af det er "Deres bank". Så kan man jo side op og side ned skrive " Hvad kan vi gøre for dig" Når man ikke hører efter *) hvad kunderne ønsker og efterspørger, men blot kører sine egne veje med nedlæggelser og indskrænkninger.

*)
Tror du …….
At der er  Sydbank kunder, som specielt har bedt om at få lov til at  hæve deres penge fra automat  udendørs som det nu foregår i Gråsten - i regn blæst og slud ? Sydbank tror måske det har  været for varmt for dem indendørs?
Eller at Sydbank kunder  har bedt om ikke at kunne indbetale valuta ud over EURO i Gråsten afdelingen.
Eller at Sydbank kunder har bedt om ikke at kunne få udbetalt  valuta  ud over EURO i banken eller i pengeautomaten.
At Sydbank kunder har bedt om at få  nedlagt erhvervsafdelingen i Gråsten ?
At Sydbank kunder har bedt om at få nedlagt pengeautomaten i Ulsnæs-centret?

Nej da, så banken ligger jo som den har redt - kunderne flygter - eller føler ikke det mere er deres Bank
Kunderne  kan måske, nu spørge Sydbank´s adm direktør, hvad kan vi gøre for dig, og så flytte alligevel…Med en skråt op finger ...Så ka´de lære det..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar