GRÅSTEN: Post Nord er
for tiden i gang med en forbrugerundersøgelse, omkring deres service
over for brevmodtagere i vort område.
Jeg har selv modtaget et halvanden
siders brev, hvor den ene tredjedel er en svar kupon, med multiple-choice afkrydsning felter. Det 1. svar felt er med spørgsmålet: Hvordan oplever du
PostNords brevservice til din husstand, hvor der er 3 svarmuligheder: En glad smiley -en mellemfornøjet og en sur. Derefter
spørgsmål 2. Har du inden for de sidste tre måneder oplevet at Post Nord
har? : Hvorefter der kommer 5 svarmuligheder A leveret et brev til dig som var
til en anden modtager, B Leveret et brev som du med sikkerhed ved, var
forsinket , C muligheden: Leveret et brev som var beskadiget. D: undladt at
levere et brev i brevkassen. Som du med sikkerhed ved, er sendt til dig og så
den sidst valgmulighed Nej jeg har ikke oplevet den slags problemer.
Så spørges der til postnummer og så er der 4 linjer med
mulighed for at fortælle om andre oplevelser
med PostNords leverancer på din adresse.
Hvad PostNord forventer at få ud af et sådant besvaret og returneret spørgeskema, kan man jo gøre sig mange tanker
om, men det er jo nok et forsøg på at
legitimerer den ( Folketings
blåstemplede) meget indskrænkede
brevpost levering, hvor man efterhånden skal råbe hurra når man ser et postbud,
man skal jo også lige vænne sig til de svenske
farver på køretøjerne og postbud
iklædning som har den kulør, som mange også kan få i hovedet når de
skal vente næsten en uge på at modtage et brev som, er sendt fra en nærliggende by…. Men pyt – servicen kan man ikke klage over,
for der er ingen! Men det er ikke postbudenes skyld!
Ingen kommentarer:
Send en kommentar