lørdag den 29. september 2018

Men pyt – servicen kan man ikke klage over, for der er ingen – som Folketinget har besluttet





GRÅSTEN: Post Nord er for  tiden i gang  med en forbrugerundersøgelse, omkring deres service over for brevmodtagere i vort område. 
Jeg har selv modtaget et halvanden siders brev, hvor den ene tredjedel er en svar kupon, med multiple-choice  afkrydsning felter.  Det 1. svar  felt er med spørgsmålet: Hvordan oplever du PostNords brevservice til din husstand, hvor  der er 3 svarmuligheder:  En glad smiley  -en mellemfornøjet og en sur.    Derefter  spørgsmål 2. Har du inden for de sidste tre måneder oplevet at Post Nord har? : Hvorefter der kommer 5 svarmuligheder A leveret et brev til dig som var til en anden modtager, B Leveret et brev som du med sikkerhed ved, var forsinket , C muligheden: Leveret et brev som var beskadiget. D: undladt at levere et brev i brevkassen. Som du med sikkerhed ved, er sendt til dig og så den sidst valgmulighed Nej jeg har ikke oplevet den slags problemer.

Så spørges der til postnummer og så er der 4 linjer med mulighed  for at fortælle om andre oplevelser med PostNords leverancer på  din adresse.

Hvad PostNord forventer at få ud af et sådant  besvaret og returneret  spørgeskema, kan man jo gøre sig mange tanker om, men det er  jo nok et forsøg på at legitimerer  den ( Folketings blåstemplede) meget indskrænkede  brevpost levering, hvor man efterhånden skal råbe hurra når man ser et postbud, man skal jo også lige vænne sig til de svenske  farver på køretøjerne og  postbud iklædning  som har den kulør,  som mange også kan få i hovedet når de skal vente næsten en uge på at modtage et brev som,  er sendt  fra en nærliggende by….  Men pyt – servicen kan man ikke klage over, for der er ingen! Men det er ikke postbudenes skyld!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar