fredag den 22. november 2019

Måske en ny branding strategi?




OMTALE: Sønderborg får nu mere omtale, end man  nogensinde havde  drømt om. Det er ikke på grund af Bon Jovi  eller det forestående  Tour de France løb, nej nej.  Men på grund af en forvaltnings fadæse i Sønderborg Kommune, der vil noget.  Men har til samtlige grundejere lækket fortrolige oplysninger om tredje person i forbindelse med udsendelsen af ejendomsskattebilletten for 2020. 

Måske skal  ko´en der sagde MIAV op at hænge igen...

Lækket er  gået fuldstændig viralt på nettet, og er  i næsten samtlige nyhedsmedier. Text-tv kører en hel tætskrevet side ud  til alle som  ser  DR text  2,9 millioner.  Det giver omtale af format. Det er meget bedre end dengang  da Aase Nyegaard var borgmester, og forærede Danfoss  Clausen en Vej (navn) og senere måtte trække gaven tilbage. Det giver kendskab til Sønderborg!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar