onsdag den 16. oktober 2013

Borgerrådgiver skifter job




Ifølge en pressemeddelelse fra Sønderborg Kommune har borgerrådgiver Niels Bøgskov Frederiksen, som de seneste to et halvt år har fungeret i jobbet  fået ny beskæftigelse fra  1. december, hvor han bliver leder af en ny afdeling, som etableres i forvaltningen Borger, Job, Kultur og Fritid.

Borgerrådgiver Niels Bøgskov (foto sdb. kommune)


Niels Bøgskov udtaler: ”Det er med lige dele vemod og glæde, jeg stopper som borgerrådgiver. Det har været en fantastisk opgave at genstarte funktionen som borgerrådgiver i Sønderborg Kommune, og jeg har gennem de seneste to et halvt år mødt mange forskellige mennesker på mit kontor. Jeg har oplevet et godt samarbejde både med borgerne og med de forvaltninger, jeg har haft kontakt til, så på den måde er det vemodigt at sige farvel til jobbet som borgerrådgiver. Omvendt glæder jeg mig meget til at tage fat på nye udfordringer i mit nye job”

Der skal nu findes en ny borgerrådgiver, og kommunaldirektør Søren Bonde oplyser, at der i den kommende tid bliver udarbejdet en profil og et stillingsopslag.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar